Z našeho blogu

Našim letním kampaním horko nevadí

  • Vybrali jsme skládačku kampaní, které jsme realizovali v letních měsících. Každá byla něčím zvláštní a jedinečná, posuďte sami:
     
    Huawei  na formátu City board na 100 vozech veřejné dopravy. Krásný motiv, velmi náročný klient, kterému jsme snesli modré z nebe. Například kompletní fotodokumentaci do 4 dnů, vzorně očíslováno, roztříděno! Velmi nás potěšila pochvala zákazníka, že jsme vše zvládli v rekordním čase.
     
    Pojištění Kooperativy na interiérové fólii 50x12 umístěné na oknech vozů. Několik tisíc folií jsme instalovali do 800 autobusů. Cíleno bylo na města a obce do 30 tis obyvatel. Naši instalační pracovníci se opravdu naběhali.
     
    MB TICKET POSTER -  na bocích jízdenkových automatů se krásně vyjímalo hned několik kampaní s celorepublikovým i regionálním cílením: T-Mobile Olympijský běh, Solitea (nábor), Megapixel, Sanaplasma 
     
    Radegast na MB POSTERu A2 -  jak jinak propagovat letní akci v Nošovicích, než na našem síťovém formátu
     
    ORBIT žvýkačky a OMV-MAXX MOTION přímo v zorném poli řidičů na dálnicích, to je náš oblíbený formát Back board na dálkových busech
     
    Otevírací kampaně Decathlon a Billa - otevíráme rádi, jelikož máme v regionech co nabídnout. Malé letáčky i velký Mobilboard.
    Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí Našim letním kampaním horko nevadí

    Zpět na výpis