Přivezli jsme cenu z Duhového paprsku!

Úspěšně zvládnutá tisková konference a dvě ocenění z Duhového paprsku.

Přivezli jsme cenu z Duhového paprsku!

Den 25. duben v Praze byl pro nás opravdu mimořádný…
Nejprve úspěšně zvládnutá tisková konference o výzkumu efektivity pohyblivé reklamy a následně ocenění z Duhového paprsku při veletrhu Reklama&Polygraf.

Hned dvě ocenění najednou

V letošním ročníku soutěže signmakingu Duhový paprsek jsme přihlásili dvě kreativní kampaně realizované v roce 2016. Když jsme práce do soutěže vybírali, netušili jsme, že budou nominovány obě.
Překvapením pro nás bylo taktéž získání zvláštní ceny Sdružení pro signmaking za realizaci Jarní kampaň IKEA na tramvajích.
A tak jsme šli na podium dvakrát. Diplomy i skleněná soška se bude u nás v kanceláři krásně vyjímat. Děkujeme klientům, že mají odvahu připravit kreativní motivy pro reklamu na vozech MHD.

Do soutěže šly bojovat o umístění tyto kampaně:

  • Jarní kampaň IKEA na tramvajích
  • Průhledná karta České spořitelny

V čem byly přihlášené realizace výjimečné?

1) Jarní kampaň IKEA na tramvajích
Mobilboard na tramvajích s výřezem pro cestující, květen  2016

Na linkách MHD ve vybraných městech ČR byla realizována netradiční jarní kampaň pro zadavatele IKEA.
Jednalo se o polep tramvají formátem Mobilboard na boční straně vozu tramvaje s okenními plochami. Motivem byl zahradní nábytek s kreativním řešením – výřez v grafice je přesně vyměřen na sedadlo kde sedí cestující. Na zahradním nábytku se tak střídají různí lidé a motiv rozvíjí představu o příjemném posezení na zahradě, či balkoně.
Pohyblivá reklama v kombinaci s tímto kreativním nápadem je ideální řešení, jak zefektivnit výsledný efekt kampaně.

2) Průhledná karta České spořitelny
Polepy tramvají s průhledným prvkem, září  2016

Zadavatel kampaně Česká spořitelna přišel s nestandardním požadavkem na polep tramvají ve vybraných městech ČR.
Motiv znázorňoval kreditní kartu, která měla průhledné plochy s nápisy. Vymyslet způsob průhledné realizace nebylo jednoduché,  zejména z důvodů legislativy polepu oken tramvají. Všechny detaily umístěné do plochy, která měla zůstat průhledná bylo nutno vyřezat z atestované okenní folie, opatřit laminací s přesahem a dolepit speciálně zvlášť.
Výsledek však dopadl výborně a může inspirovat také ostatní zadavatele k vyzkoušení něčeho nového.