Z našeho blogu

První cena z Duhového paprsku míří opět k nám !

  • Název přihlášené realizace: Efektivní marketingová účinnost kampaně ZOOT
     
     
    Dne 11.5. přivezli kolegové z MOBILBOARDU opět ocenění z veletrhu Reklama&Polygraf v Praze.
    V sekci mobilní reklama jsme předvedli kampaň pro ZOOT jako kombinaci netradičních reklamních formátů ve veřejné dopravě včetně Wi-Fi v MHD.
     
    V čem byla realizace výjimečná?
     
    Zadavatel využil kombinaci netradičních reklamních formátů spojených s veřejnou dopravou – samolepky v interiéru + polep dveří + Wi-Fi + jízdenkové automaty.
    Prostřednictvím Wi-Fi mohli cestující vstoupit přímo do e-shopu a nakupovat přímo za jízdy v MHD se slevou.
    Nový reklamní formát  MB TICKET POSTER  na jízdenkových automatech je umístěn v centrech měst a důležitých přestupních uzlech MHD.
    Propojením těchto prvků v komunikaci přineslo zajímavý efekt.
    První cena z Duhového paprsku míří opět k nám ! První cena z Duhového paprsku míří opět k nám ! První cena z Duhového paprsku míří opět k nám !

    Zpět na výpis