Z našeho blogu

Reklama na dopravních prostředcích lidi otravuje nejméně!

  • Nová vlna výzkumu České marketingové společnosti přinesla výsledky měření „přesycenosti reklamou“. Reklama na dopravních prostředcích MHD lidem nevadí.

    Existuje tedy další důvod proč dělat kampaně s námi!

     
    Na dopravních prostředcích zvenku vadí reklama pouze 33%, zevnitř 26% dotázaných občanů. Což je srovnatelné s reklamou v místě prodeje, která vadí nejméně - 16 až 29%.
    Nejvíce jsou lidé přesyceni reklamou v komerčních televizích, kde vadí hlavně přerušování pořadů reklamními bloky, a to v 79%. Největší nárůst přesycenosti na 54% zaznamenaly billboardy.
    Strmě vzrůstá přesycenost na sociálních sítích a na internetu.


    Celý výzkum si můžete přečíst zde:

    https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/02/cesi-a-reklama-presycenost-reklamou-na-socialnich-sitich-roste/

    Reklama na dopravních prostředcích lidi otravuje nejméně!

    Zpět na výpis