Z našeho blogu

Také z letošního Duhového paprsku jsme si přivezli ocenění!

  • 13.5. jsme si v Praze na veletrhu Reklama&Polygraf vyzvedli ocenění za nominaci přihlášené práce „Náborový autobus České spořitelny“. Soutěže Duhový paprsek se zúčastňujeme každým rokem a jsme rádi, že jsou naše realizace v sekci MOBILNÍ REKLAMA stále mezi prvními.
     
    V letošním roce jsme jako nejvíce kreativní shledali Celopolep autobusu s okny – náborová kampaň České spořitelny.
     
    V čem spočívá zajímavost řešení?
     
    Jedná se o zajímavé pojetí náborové kampaně ve městech Pardubice a Prostějov. Netradičně řešená myšlenka náboru nových zaměstnanců přinesla kladné ohlasy. Oslovit cestující MHD, kteří jedou do práce nabídkou nové práce je ideální spojení. Autobus jako nosič reklamy zde splnit své poslání také jako personální inzertní plocha.
    Grafika využívá celé plochy karoserie autobusu včetně okenních ploch, které jsou řešeny okenní perforovanou folií.

    Také z letošního Duhového paprsku jsme si přivezli ocenění! Také z letošního Duhového paprsku jsme si přivezli ocenění! Také z letošního Duhového paprsku jsme si přivezli ocenění!

    Zpět na výpis