Z našeho blogu

Teplým měsícům vévodí výrazná reklama

  • Jak se neztratit v džungli online bannerů nebo klasických billboardů? Dělejte to jako naši klienti! Zařaďte do svého média mixu OOH reklamu na dopravních prostředcích! Letnímu období letos dominuje formát CELOPOLEP, MOBILBOARD, CITYBOARD.


    Zadavatelé přesně ví, co od reklamy chtějí, jednoduše posílit brand a zaujmout! To se určitě podařilo značce Datart. Krásný imageový CELOPOLEP trolejbusu, který si to každodenně razí ulicemi vybraných měst, vás jednoznačně vizuálně zasáhne. Pokud se tedy pohlížíte po profesionálním prodejci elektroniky, jak už kampaň napoví, hledejte prodejny stejnojmenné značky!

    Na mlsné jazýčky pro změnu cílí Bageterie Boulevard. Šťavnatá kampaň na formátu MOBILBOARD prezentuje letní menu inspirované krásami Portugalska. Je nesporné, že tato reklama na tramvaji jednoznačně lahodí nejen oku, takže určitě osloví nejednoho hladového zákazníka.

    Kampaň oblíbeného německého řetězce DM se veze na autobusu ve formátu CITIBOARD. Kreativa staví na mixu proporčně výrazných produktů, které jednotlivě svým grafickým a textovým pojetím podněcují zákazníky k online nákupu. Doslova tím chce říct: "
    Proč chodit v horkých dnech na prodejnu, když můžete v klidu nakupovat z pohodlí domova?" Jak dokazují výzkumy, OOH reklama se s onlinem skvěle doplňuje a vzájemně podporuje, čehož tato kampaň naplno využívá.  

    Teplým měsícům vévodí výrazná reklama Teplým měsícům vévodí výrazná reklama Teplým měsícům vévodí výrazná reklama

    Zpět na výpis