Jízdenkové automaty

Síť reklamních ploch MB Ticket Poster na prodejních jízdenkových automatech. Od návrhu až po vylepení.

Inzerujte tam, kde budete na očích

Centra měst jsou s MB Ticket Poster otevřená pro vaši reklamu.

 

  • 118 reklamních ploch v 7 městech – Brno, Zlín, Olomouc, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice a České Budějovice.
  • Celkem 60 jízdenkových automatů!
  • Lokace na vybraných zastávkách MHD a exkluzivních pozicích s velkou frekvencí osob.
  • Jízdenkový automat navštíví za účelem nákupu jízdenky až 19 tisíc osob za měsíc!
  • Zajistíme kompletní servis za rozumnou cenu.
  • Garantujeme pravidelnou kontrolu a údržbu reklamních polepů.

Vaši kampaň uvidí až 1,7 mil. lidí!

Efektivní provázání inzertních ploch

K docílení maximálního zásahu reklamní kampaně doporučujeme reklamní sdělení na MB Ticket Poster provázat s inzercí na vozech a uvnitř vozů MHD, které projíždí centrem města.

 

Na vozech doporučujeme oblíbené formáty Mobilboard a City Board, v interiéru vozu pak MB Poster A2 nebo Letáky A3.

Maximální dosah každý den

Reklamní inzerce na bocích automatů, které lidé využívají každý den, nepodléhá slepotě vůči reklamním sdělením a nelze ji přehlédnout.

 

Díky množství realizovaných prodejů jízdenek jsme schopni určit  předpokládaný zásah kampaně umístěné na jednotlivých automatech.

Jak vypadá MB Ticket Poster v praxi? Inspirujte se.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Kampaň pro pojišťovnu ČPZP stavěla na komplexním komunikačního mixu, jehož cílem bylo získat nové pojištěnce.

Pokrytí: celorepublikové.

 

Zadavatel využil ve vozech MHD a příměstské dopravy propojení formátu MB Ticket Poster s dalšími reklamními plochami jako City Board a Mobilboard. Komplexní reklamní kampaň ČPZP přinesla 12 000 nových pojištěnců.

Zoot

Propojení inzerce na MB Ticket Poster s MHD vozy.

Pokrytí: Hradec Králové centrum, Brno centrum.

 

Módní nadšenci a technologičtí inovátoři z fashion platformy ZOOT využili kombinaci jízdenkových automatů ve veřejné dopravě s jinými formáty v transportu jako samolepkami v interiéru a polepu dveří. Vše zadavatel podpořil ještě Wi-Fi reklamní sítí ve vozech MHD. Reklamní apel v podobě speciální slevy vyzýval cestující k nákupu během jízdy.

Zaujala vás nabídka?

Kontaktujte nás!

Další ukázky kampaní