Máme zájem mít přehled a mít aktuální informace z oboru reklamy napříč všemi mediatypy - jen tak můžeme přinášet inovace a být pro klienty profesionálním partnerem. Proto jezdíme na konference, kde vystupují zástupci největších médií a zahraniční hosté.
Letoční ročník konference FORUM MEDIA, který už několik let pořádá vydavatelství odborného časopisu Marketing & Media v Praze přinesl pro nás několik postřehů:
- Je důležité být vždy kreativní, originální, nebojme se odlišit děláním věcí jinak – je to základ úspěchu
- Rádia mají stále stabilní zásah, zvyšuje se podíl přímých klientů a zájem o eventy
- TV vidí budoucnost v internetové hbbTV a její měřitelnosti bez peoplemetrů
- Výzkum mediální aktivity – největší podíl má sledování videí
- OOH zajišťuje synergii mezi mediatypy
- OOH zvyšuje efektivitu ostatních médií
- OOH je neinvazivní, nevnucuje se, ale funguje
- Budoucnost je v propojení s mobilním marketingem