Z našeho blogu

Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA?

  • Máme zájem mít přehled a mít aktuální informace z oboru reklamy napříč všemi mediatypy -  jen tak můžeme přinášet inovace a být pro klienty profesionálním partnerem. Proto jezdíme na konference, kde vystupují zástupci největších médií a zahraniční hosté.

     

    Letoční ročník konference FORUM MEDIA, který už několik let pořádá vydavatelství odborného časopisu Marketing & Media v Praze přinesl pro nás několik postřehů:

    -        Je důležité být vždy kreativní, originální, nebojme se odlišit děláním věcí jinak – je to základ úspěchu

    -        Rádia mají stále stabilní zásah, zvyšuje se podíl přímých klientů a zájem o eventy

    -        TV vidí budoucnost v internetové hbbTV a její měřitelnosti bez peoplemetrů

    -        Výzkum mediální aktivity – největší podíl má sledování videí

    -        OOH zajišťuje synergii mezi mediatypy

    -        OOH zvyšuje efektivitu ostatních médií

    -        OOH je neinvazivní, nevnucuje se, ale funguje

    -        Budoucnost je v propojení s mobilním marketingem

    Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA? Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA? Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA? Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA? Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA? Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA?

    Zpět na výpis