Výzkumy a data
Sledujeme výkon našich formátů a měříme jejich efektivitu!
Výkon pohyblivé reklamy je měřitelný
- Oproti jiným outdoorovým formátům je možno měřit zpětnou vazbu kampaní na dopravních prostředcích. K tomu využíváme výsledky z vlastních výzkumů efektivity mobilní reklamy.
- Statické billboardy stále nemají dohodnut způsob měření a jednotný výzkum.
Reklama v pohybu je 14x efektivnější než statická plocha
- Pohyblivá reklama na vozech hromadné dopravy je mnohonásobně účinnější než statické plochy. Realizované výzkumy potvrzují, že reklama v pohybu má 14x větší frekvenci zhlédnutí díky své mobilitě a působnosti na více místech během dne.
- Statická nepohyblivá reklama stojí na jednom místě.
MHD reklama je kreativní
- Vtipná grafika dokáže využít přednosti umístění na dopravním prostředku. Zvláštní efekty reklamních fólií znásobí výsledek kampaně. K dispozici jsou nové interaktivní technologie, které přímo komunikují s cestujícími během jízdy v dopravním prostředku.
- Kolem statických ploch pouze projíždíte nebo procházíte, na zachycení sdělení je velmi málo času.
Podívejte se na video ukázku jak funguje Wi-Fi reklama v MHD.
Proč být s reklamou na jednom místě, když můžete být všude?
Dokáže snadno upoutat pozornost
- Reklama na vozech je vnímána nejen cestujícími ve voze. Vykazuje vysokou sledovanost chodci pohybujícími se po městě a nachází se přímo v zorném poli řidičů a spolujezdců. Výzkum Oční kamerou prokázal, že pohyblivé objekty poutají pozornost více než statické.
- Kampaň na billboardu neumí zaujmout mobilitou, po čase zevšední.
Neztratí se v moři ostatních
- Reklama na dopravním prostředku (autobusu, trolejbusu, tramvaji) má pohledovou exkluzivitu! Vaše kampaň bude viditelná na voze samostatně a vždy legální.
- Statické plochy vytváří ve městě mnoho „reklamního smogu“. Vaše reklama tak může snadno zaniknout v množství legálních i nelegálních nosičů, kterými jsou města přeplněna.
Proč zvolit pohyblivou – mobilní reklamu a jaké reklamní formáty lze využít?
- Pro reklamní účely si můžete zvolit některý z reklamních formátů v interiéru/exteriéru dopravního prostředku autobusu, trolejbusu, tramvaji.
- Pokrytí reklamou může být ve všech lokalitách, kde je provozována městská, příměstská a linková doprava.
Reklamou v interiéru vozů můžete oslovit především cestující
Mezi interiérové formáty patří:
- Reklamní letáčky ve vozech MHD.
- Samolepky na sedadlech a na oknech.
- Letáky a plakáty ve vozech.
Reklamou na exteriéru vozů cílíte na motoristy a chodce
Venkovními polepy lze snadno oslovit řidiče a chodce pohybující se v městském ruchu. Příklad formátů:
- Back Board – zadní čelo autobusu.
- Mobilboard (nazýván také Busboard, Mobilposter, Tramboard).
- City Board u nástupních dveří (nazýván také CL side).
- Window Board, který umožňuje polepit pouze okna.
- Nebo můžete zvolit jen polep dveří vozu.
Interaktivní reklama pro cestující přímo ve voze
Pokud máte zájem interaktivně komunikovat s cestujícími ve voze přímo za jízdy, velmi populární je formát Wi-Fi reklama v kombinaci s dlouhodobým celopolepem na tramvaji nebo autobusu.
Co jsou to statické plochy?
Ve městě se můžete setkat s outdoorovými statickými nosiči jako je billboard, bigboard, megaboard, city light vitrína, štítová stěna, velkoplošné obrazovky, plakátovací plochy aj. Tyto plochy nejsou pohyblivé a působí pouze na jednom konkrétním místě.
Kontaktujte nás!
Mohlo by vás zajímat
Back Board – Autobus
Formát Back Board pro autobus je reklamně zajímavá část vozu s možností kreativní grafiky s 3D…
Celopolep – Tramvaj
Celopolep pro tramvaj – poutavá reklama pro image kampaně velkých, ale i malých firem. Působivá reklama,…