Z našeho blogu

Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny!

  • Tisková konference MOBILBOARD v Praze úspěšně proběhla
     
    Oficiálně byly mediálnímu trhu představeny výstupy z realizovaného “Výzkumu účinnosti venkovní reklamy na vozidlech MHD”.
    Zástupci mediálních agentur, asociací a novinářů z Česka i Slovenska se mohli seznámit s průběhem celého výzkumu.
    Metodiku sběru dat představil Ing. Tomáš Matras Ph.D. ze společnosti CZECH Consult s. r. o.
    Mediální hodnoty získáné z měření okomentoval pan Tomáš Bičík ze společnosti Nielsen Admosphere, a. s.
     
    Mediální ukazatele v podobě počtu Impresí, Reache, OTS a CPT budou nyní moci jak agentury,  tak zadavatelé využívat při plánování svého mediamixu kampaně.
    MOBILBOARD v minulém roce věnoval mnoho úsilí k zajištění podkladů pro tento výzkumný projekt.
    Rád by tímto sdělil trhu, že OOH nejsou jen billboardy, ale také reklama na vozech veřejné dopravy, která je nyní plnohodnotným médiem s daty.
     
    Transport se těší na velké značky!
    Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny! Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny! Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny! Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny! Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny! Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny! Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny! Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny!

    Zpět na výpis