Z našeho blogu

Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019.

  • Zajímá nás pohled oborových kapacit, poznatky a zkušenosti z oblasti médií, reklamy a marketingu v době mediálních proměn, v době, kdy vše řídí zákazník.
     

    Média jsou hnacím motorem byznysu, ale směr značek udává zákazník. Jak v tomto případě směřovat svůj brand? Jaké transformace v komunikaci přináší tyto změny a jaký zásadní přerod v reklamě přichází se sílou internetu?

    Odpovědi na tato klíčová témata jsme hledali na letošní konferenci FORUM MEDIA 2019. Odborné výstupy zahraničních i tuzemských expertů se stávají vodítkem a inspirací pro další vývoj a směřování naší činnosti a reklamní profese vůbec. Jak ve vztahu k trhu, tak ve vztahu ke klientům. 

    Některé zajímavé postřehy a tipy řečníků stály určitě za to, tak si to pěkně zrekapitulujme.

    • Poslechli jsme si směr a vývoj PR, jeho odklon od tradičních principů.
    • Dozvěděli jsme se, jak se vyvíjí kreativní tvorba reklamních agentur v době, kdy je reklama řízena zákazníkem.
    • Připomněli jsme si nutnost personalizace v byznys komunikaci.
    • Inspirovali jsme se dobře promyšleným a vytvořeným obsahem v rámci budování vztahů, zákaznické loajality a obchodu.
    • Zaujal nás legislativní vývoj reklamního průmyslu ve vztahu k zahraničí, jeho zásadní odlišnosti a omezení.
    • Nechyběla provázanost tradičních médií s novými a očekávanými trendy jako blockchainy, herní průmysl aj.
    • Real-time marketing, další fenomén doby, jeho přínos i rizika. Zajímavé příklady velkých hráčů jak lze efektivně, ale i kontraproduktivně doručit obsah v kontextu s konkrétní událostí, za využití specifických komunikačních kanálů.

    A co víc! Kromě užitečných informací jsme dostali příležitost užít si své 2 minuty slávy na titulní straně časopisu MAM, a to se hned tak někomu nepoštěstí! 
    Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019. Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019. Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019. Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019. Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019. Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019. Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019. Vzděláváme se! Po roce zpět na FORUM MEDIA 2019.

    Zpět na výpis