Celopolep na MHD: Tramvaj, nebo autobus?
Vytěžte z celopolepu jeho maximum
Firmy a zadavatelé reklamy hledají stále efektivnější cesty, jak oslovit široké publikum s maximálním dosahem. Celopolep na vozidlech MHD patří mezi nejvýraznější, nejviditelnější formáty pro budování značky. Často jej vídáme na tramvajích, ale věděli jste, že stejně efektivně můžete využít i autobusy?
Pojďme se podívat, proč byste při plánování kampaně měli zvážit právě tento velmi účinný formát.

Ikonická tramvaj, ale s kapacitním limitem
Tramvaj jako nosič reklamy má bezesporu své kouzlo. Není divu. Elegantní „městská limuzína“ je vizuálně nepřehlédnutelná a působí prémiovým dojmem. Tento symbol městského života a kultury má ale své limity – kapacitní. Tramvají je v provozu méně než autobusů. Pokud se trefíte s kampaní do exponovaných období, může být problém s dostupností.
Naštěstí existuje šikovné řešení. Překvapivě jednoduché a výhodné.
Autobusy: Dvojnásobná plocha a zásah za stejnou cenu
Zkuste místo šaliny autobusy! A to rovnou dva. Za obdobnou cenu* jednoho tramvajového celopolepu totiž pořídíte dva autobusové. Dva vozy to je dvojitý zásah. Jak je to možné? Autobusy se pohybují po různých trasách, takže pokryjí širší oblast města, předměstí a osloví tak více lidí.

Jen pro srovnání:
- 1 tramvaj / kampaň: 6,9 milionu impresí
- 2 autobusy / kampaň: 12,1 milionu impresí
To je skoro dvojnásobný zásah za stejnou cenu!

Vytěžte z celopolepu maximum
Celopolep MHD patří mezi největší a nejviditelnější OOH (out-of-home) reklamní formáty. Na rozdíl od statických bigboardů má ale zásadní výhodu – je v pohybu. A právě mobilita dělá tento formát až 14× efektivnějším z hlediska zásahu a zapamatovatelnosti.
Přednosti této velké image plochy spočívají:
- V silném vizuálním dojmu – velikost a dynamika vozidla zaručují vysokou viditelnost.
- V dlouhodobém efektu – pravidelné trasy MHD zajišťují opakovaný kontakt s cílovou skupinou.
- V podpoře online aktivity – OOH reklama stimuluje zájem o značku i na internetu, zvyšuje návštěvnost a vyhledávání.
- Ve vyšší zapamatovatelnosti – reklamu na MHD lidé vnímají opakovaně v různých situacích.
- V silnější důvěryhodnosti – kontakt v reálném světě působí autentičtěji než digitální bannery.
- V permanentní expozici – celopolep nelze vypnout nebo přeskočit. Díky své exkluzivitě reklamě nehrozí ani digitální slepota.

Chcete být se značkou opravdu vidět?
Pokud hledáte efektivní způsob zviditelnění napříč městy a regiony, MHD je správná volba.
👉 Ať už se rozhodnete pro tramvaj, nebo autobus, nešlápnete vedle. Zarezervujte si svůj celopolep ještě dnes a nechte svou značku zazářit po celém městě!
*Pro přesnou cenovou nabídku nás kontaktujte.