Celopolep na MHD: Tramvaj, nebo autobus?

Vytěžte z celopolepu jeho maximum

Firmy a zadavatelé reklamy hledají stále efektivnější cesty, jak oslovit široké publikum s maximálním dosahem. Celopolep na vozidlech MHD patří mezi nejvýraznější, nejviditelnější formáty pro budování značky. Často jej vídáme na  tramvajích, ale věděli jste, že stejně efektivně můžete využít i autobusy?

Pojďme se podívat, proč byste při plánování kampaně měli zvážit právě tento velmi účinný formát.

Ikonická tramvaj, ale s kapacitním limitem

Tramvaj jako nosič reklamy má bezesporu své kouzlo. Není divu. Elegantní „městská limuzína“ je vizuálně nepřehlédnutelná a působí prémiovým dojmem. Tento symbol městského života a kultury má ale své limity – kapacitní. Tramvají je v provozu méně než autobusů. Pokud se trefíte s kampaní do exponovaných období, může být problém s dostupností.

Naštěstí existuje šikovné řešení. Překvapivě jednoduché a výhodné.

Autobusy: Dvojnásobná plocha a zásah za stejnou cenu

Zkuste místo šaliny autobusy! A to rovnou dva. Za obdobnou cenu* jednoho tramvajového celopolepu totiž pořídíte dva autobusové. Dva vozy to je dvojitý zásah. Jak je to možné? Autobusy se pohybují po různých trasách, takže pokryjí širší oblast města, předměstí a osloví tak více lidí.

Jen pro srovnání:

  • 1 tramvaj / kampaň: 6,9 milionu impresí
  • 2 autobusy / kampaň: 12,1 milionu impresí

To je skoro dvojnásobný zásah za stejnou cenu!

Celopolep tramvaj vs. autobus
Celopolep tramvaj vs. autobus porovnání

Vytěžte z celopolepu maximum

Celopolep MHD patří mezi největší a nejviditelnější OOH (out-of-home) reklamní formáty. Na rozdíl od statických bigboardů má ale zásadní výhodu – je v pohybu. A právě mobilita dělá tento formát až 14× efektivnějším z hlediska zásahu a zapamatovatelnosti.

Přednosti této velké image plochy spočívají:

  • V silném vizuálním dojmu – velikost a dynamika vozidla zaručují vysokou viditelnost.
  • V dlouhodobém efektu – pravidelné trasy MHD zajišťují opakovaný kontakt s cílovou skupinou.
  • V podpoře online aktivity – OOH reklama stimuluje zájem o značku i na internetu, zvyšuje návštěvnost a vyhledávání.
  • Ve vyšší zapamatovatelnosti – reklamu na MHD lidé vnímají opakovaně v různých situacích.
  • V silnější důvěryhodnosti – kontakt v reálném světě působí autentičtěji než digitální bannery.
  • V permanentní expozici – celopolep nelze vypnout nebo přeskočit. Díky své exkluzivitě reklamě nehrozí ani digitální slepota.
Celopolep pro Wolt na autobusech Zlín
Celopolep pro Wolt na MHD ve Zlíně

Chcete být se značkou opravdu vidět?

Pokud hledáte efektivní způsob zviditelnění napříč městy a regiony, MHD je správná volba.  

👉 Ať už se rozhodnete pro tramvaj, nebo autobus, nešlápnete vedle. Zarezervujte si svůj celopolep ještě dnes a nechte svou značku zazářit po celém městě!

*Pro přesnou cenovou nabídku nás kontaktujte.