Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA 2018?

Chceme být stále v obraze a mít přehled, co se děje ve světě médií.

Jaké postřehy jsme si odnesli z konference FORUM MEDIA 2018?

Máme zájem mít přehled a mít aktuální informace z oboru reklamy napříč všemi mediatypy –  jen tak můžeme přinášet inovace a být pro klienty profesionálním partnerem. Proto jezdíme na konference, kde vystupují zástupci největších médií a zahraniční hosté.

Chceme mít přehled o mediálním dění.

Letoční ročník konference FORUM MEDIA, který už několik let pořádá vydavatelství odborného časopisu Marketing & Media v Praze přinesl pro nás několik postřehů:

  • Je důležité být vždy kreativní, originální, nebojme se odlišit děláním věcí jinak – je to základ úspěchu
  • Rádia mají stále stabilní zásah, zvyšuje se podíl přímých klientů a zájem o eventy
  •  TV vidí budoucnost v internetové hbbTV a její měřitelnosti bez peoplemetrů
  • Výzkum mediální aktivity – největší podíl má sledování videí
  • OOH zajišťuje synergii mezi mediatypy
  • OOH zvyšuje efektivitu ostatních médií
  • OOH je neinvazivní, nevnucuje se, ale funguje
  • Budoucnost je v propojení s mobilním marketingem