Podchyťte svou prodejní sezónu včas: S MHD reklamou

Nápojářské značky vám ukáží, jak na to

Prodejní sezóna potřebuje promyšlenou propagaci. Online je fajn, ale neutopí se vaše kampaň v digitální záplavě bannerů a konkurentů? Nejspíš ano. A proto je tu MHD reklama!

Zásah přeje připraveným a reklamě, která se umí prodat

Eminentní zájem o tento media typ je dán do jisté míry exkluzivitou, velikostí, nízkou mírou mediální konkurence. A dlouhou expozicí, která posiluje vaši značku.

MHD reklama pro Krušovice Bohém, formát Side Board

Výhodou pohyblivých billboardů na autobusech, trolejbusech či tramvajích je životnost, která u velkých reklamních ploch a kampaní sezónního charakteru začíná od 1 do 3 měsíců se zásahem až 1.200 000 zobrazení na vůz! V dlouhodobějším horizontu je to pak vesměs 6 měsíců. Proto tyto plochy nabízí firmám ideální prostor pro budování brand awareness.

Heineken s kampaní na tramvaji

Autentické prostředí se počítá

Další výhodou MHD reklamy je autenticita. MHD reklama se pohybuje v důvěrně známém prostředí měst a v každodenním kontaktu opakovaně oslovuje své publikum. Firmy už pochopily, že chce-li být vidět, je třeba se s diváky propojit. Zprostředkovat jim „živý zážitek“. Formáty jako Celopolep, Side Board nebo Mobilboard vytváří přesně takový efekt. Dostatečně blízko a dostatečně často svým cílovým skupinám. Výsledek? Kouzelná show ve městech i na předměstích, které si mnoho očí všimne a zapamatuje.

Produktová kampaň pro značku Proud

Segment nápojů patří k silným reklamním tahounům

Potravinářské a nápojářské značky alokují nemalé finance do marketingu. Sortiment nápojů navíc patří mezi odvětví, které do jisté míry a s ohledem na určité produktové řady podléhá sezónním výkyvům. Tito zadavatelé nenechávají nic náhodě a kromě výkonnostních kampaní svou pozornost stahují k vizuálně výrazným mediím, třeba právě k MHD reklamě.

Gemerka s vitamínovou řadou nápojů

Vyměňte digitální vteřiny za OOH minuty

Inspirujte se kampaněmi našich klientů a buďte vidět stejně jako oni!  Protože reklama na veřejných dopravních prostředcích může být váš hlavní reklamní tahoun, a to dokonce se 14x větším výkonem než statická média. A věřte, že ty minuty pozornosti oproti digitálním vteřinám si vaše značka užije!

Zajímá vás, jak by těmto plochám slušela vaše značka? Ozvěte se a něco spolu vymyslíme!