Regionální MHD kampaň 7x jinak

Personalizovaná reklama Trinity Bank pro vybraná města

Regionální MHD kampaň 7x jinak

Personalizace reklamy na MHD? I to je možné! Krásným příkladem regionální personalizované OOH reklamy je kampaň pro Trinity Bank. Klient využil v 7 městech reklamní formát Celopolep na tramvaji a autobusu, v níž oslovuje místní personalizovaným oslovením pro konkrétní město.

Velice pěkným a zajímavým prvkem je také zvolená barevnost polepu. Když se totiž zamyslíte nad kampaní z pohledu barev a v kontextu k bankovnímu zaměření, ryzí zlatá, kterou klient použil pro většinu měst, je výborná volba.  Vůz tak evokuje cihličku zlata v pohybu, čímž poutá pozornost diváků a pomáhá jim na první pohled identifikovat zaměření kampaně.

MHD reklama se svými formáty nabízí spoustu alternativ pro image kampaně. Stačí se kreativně zamyslet nad finálním výsledkem, vymyslet nápaditý vizuál a pozornost v provozu máte jistou. Nevěříte? Vyzkoušejte!