Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny!

Oficiálně jsme představili výstupy z realizovaného “Výzkumu účinnosti venkovní reklamy na vozidlech MHD”.

Výzkumná data za pohyblivé reklamní formáty na vozech MHD představeny!

Tisková konference MOBILBOARD v Praze úspěšně proběhla
 
Oficiálně jsme mediálnímu trhu představili výstupy z realizovaného “Výzkumu účinnosti venkovní reklamy na vozidlech MHD”.

Výzkum účinnosti venkovní reklamy

Zástupci mediálních agentur, asociací a novinářů z Česka i Slovenska se mohli seznámit s průběhem celého výzkumu.
Metodiku sběru dat představil Ing. Tomáš Matras Ph.D. ze společnosti CZECH Consult s. r. o. Mediální hodnoty získáné z měření okomentoval pan Tomáš Bičík ze společnosti Nielsen Admosphere, a. s.
 
Mediální ukazatele v podobě počtu Impresí, Reache, OTS a CPT budou nyní moci jak agentury,  tak zadavatelé využívat při plánování svého mediamixu kampaně.

MOBILBOARD v minulém roce věnoval mnoho úsilí k zajištění podkladů pro tento výzkumný projekt.
Rád by tímto sdělil trhu, že OOH nejsou jen billboardy, ale také reklama na vozech veřejné dopravy, která je nyní plnohodnotným médiem s daty.
 
Transport se těší na velké značky!