Back Board: Efektivní plocha pro budování employer brandu

Jak Yusen Logistics využil MHD reklamu a získal nové zaměstnance

MHD reklama je osvědčeným media typem. Dokáže efektivně přenášet důležitá sdělení, a to nenásilně, přirozeně, opakovaně a dlouhodobě, aniž by obtěžovala. Mnoho firem využívá mobilní reklamní plochy pro budování image, ale také jako jeden z důležitých nástrojů pro personální kampaně. Proč? Protože je vidět a je to šikovná plocha pro employer branding!

A právě pro nábor nových zaměstnanců zařadila tento formát do svého media mixu také společnost Yusen Logistics.

Mezinárodní gigant s lokálním dosahem

Yusen Logistics patří mezi přední globální poskytovatele logistických služeb a komplexních řešení v oblasti dodavatelských řetězců. Společnost působí v 17 zemích a je součástí skupiny NYK Group (Nippon Yusen Kabushiki Kaisha). Jedné z největších a nejstarších logistických organizací světa, založené v Japonsku v roce 1885.

V České republice firma působí už 15 let, se sídlem v Kolíně. A právě zde využila sílu MHD reklamy pro hledání svých nových zaměstnanců.

Strategický HR nábor skrze městskou dopravu

V kolínském regionu vsadil klient na silně viditelný formát Back Board. Zadní čelo autobusu vyniká vysokou frekvencí zásahu a dlouhodobou expozicí v hustém silničním provozu ve městech, předměstích i na dálnicích. Díky tomu oslovuje nejen cestující, ale i řidiče, spolujezdce, veřejnost a cestující.

Autobusy s náborem Yusen Logistics projíždějí strategickými lokalitami města, včetně části Ovčárny, kde firma sídlí.

Náborová kampaň Back Board pro Yusen Logistics
Náborová kampaň pro Yusen Logistics, formát Back Board

Důraz na exteriér i digitální interiér

Cílem kampaně bylo efektivně oslovit potenciální kandidáty v regionu, kde firma působí. S ohledem na to jsme klientovi doporučili formát Back Board, který je v rámci HR reklamy efektivním a vyhledávaným formátem. A protože bylo důležité vytěžit z kampaně maximum, rozšířili jsme exteriérové plochy také o vnitřní digitální plochu. Kampaň tak využívá:

LCD kampaň pro Yusen Logistic
LCD digitální kampaň pro Yusen Logistics

Zatímco exteriérová reklama zajišťuje vysoký zásah zvenčí, digitální spoty uvnitř vozů působí na cestující uvnitř vozidel. Vzájemná kombinace těchto kanálů zvyšuje celkový dopad kampaně a pomáhá cíleně zasáhnout širší spektrum potenciálních uchazečů.

Kampaň: Yusen Logistics nábor

  • Lokalita: Kolín
  • Typ vozidla: Autobusy
  • Náborový formát: Back Board + LCD monitory
  • Zásah: +3 572 304 impresí / 6 měsíců
  • Speciální prvky: QR kód, který vede na kariérní stránku společnosti

Výsledek? Pozice obsazeny!

Kampaň pomalu končí a nás zajímala ta nejdůležitější věc. Podařilo se obsadit klíčovou pozici, kterou klient na autobusech inzeroval? Podařilo! Firma obsadila nejen hlavní inzerovanou pozici, ale také všechny ostatní, které byly během kampaně na kariérních stránkách zveřejněny. Zadavatel nám potvrdil, že většina uchazečů uvedla reklamu na autobusech jako zdroj informace, kde pracovní nabídku zachytili.

Kampaň tak pomohla společnosti doplnit nejen personální kapacity, ale současně posílila renomé značky Yusen Logistics jako silného regionálního zaměstnavatele.

Proč je Back Board vyhledávaný náborovým formátem?

  • Maximální vizibilita v provozu – opticky se neztratí
  • Vysoká frekvence zásahu a opakovatelnost
  • Dlouhá expozice sdělení, zaujme a neobtěžuje
  • Velký dosah, a to i na offline cílovou skupinu
  • Exkluzivita  plochy s minimální reklamní konkurencí
  • Autenticita v regionu

Porovnejte si výhody

Připravili jsme pro vás krátké porovnání personální inzerce na vozech veřejné dopravy a v online prostředí. Ačkoliv se tato media vzájemně nevylučují, ba naopak mohou skvěle kooperovat, každý z nich má svá specifika, která je potřeba zvážit. Mrkněte, proč by MHD plocha ve vašem HR mediálním mixu rozhodně neměla chybět.

Porovnání náborové MHD reklamy s Online reklamou

Závěr

Reklama na vozech veřejné dopravy je efektivním doplněním nebo rozšířením klasických náborových kanálů. Pomáhá firmám vyniknout, budovat brand zaměstnavatele, opravdu zviditelnit svou firmu a oslovit i ty potenciální uchazeče, které pracovní inzeráty v online prostředí míjejí.

Realizace pro Yusen Logistics ukazuje, že venkovní reklama na dopravních prostředích je účinná a může přinést zajímavé výsledky. Rádi i vám pomůžeme s návrhem a realizací náborové kampaně!