OOH transport s kreativní kampaní dokáže vykouzlit jedinečný wow efekt!

Když se popustí uzda marketingové fantazii a vsadí na výrazný formát, vznikne dokonalá venkovní reklama

OOH transport s kreativní kampaní dokáže vykouzlit jedinečný wow efekt!

Reklama na veřejných dopravních prostředcích nabízí nebývalé kreativní možnosti, které mnohdy až ohromí. Nevěříte? Prohlédněte si ukázky našich vlastních i zahraničních realizací.

Out of Home (OOH) funguje

Zarytí příznivci online reklamy mohou namítat, avšak OOH reklama stále patří k média nosičům, které má charisma, osobitý styl, dokáže zaujmout a překvapit poutavým vizuálním řešením. I přes pokročilou dobu digitální se stále u klientů a významných značek těší své oblibě, snad pro svůj monstrózní a působivý vzhled, který přitahuje oční smysly publika jako magnet, snad pro svůj široký záběr a jistý zásah. V každodenním provozu na cestách, zastávkách a dalších veřejných místech je prostě kampaň na veřejném transportu nepřehlédnutelná a na rozdíl od digitálu u ní reklamní slepota nehrozí.

Slovenská kampaň – Celopolep na trolejbusu, zdroj: MOBILBOARD

Kreativní „one man show“ v pohybu

OOH reklama na autobusech, trolejbusech či tramvajích má výhodu ve své jedinečnosti. S nápaditou grafikou totiž umožňuje vykouzlit zajímavé vizuální efekty a co víc, stále zachovává značce exkluzivní reklamní prostor. Výrazný exteriérový polep na formátu Celopolep, Mobilboard, Side Board nebo Back Board tak každodenně rozehrává svou vlastní „one man show“ a vyvolává dokonalý vizuální zážitek, což kampani zaručuje vysokou účinnost a zapamatovatelnost.  

Co takhle pořádný odvaz a zapojení veřejnosti?

Jak by se Vám líbilo nastoupit do žraločích čelistí, do autobusu v zajetí King Konga nebo změnit na chvíli profesi a stát se uvnitř trolejbusového vozu stavebním řemeslníkem? Je libo podsvícenou venkovní reklamu?

Zahraniční kampaň King Kong – Celopolep autobusu, zdroj: reddit.com

Nic není nemožné, neotřelým nápadům a vizuálním efektům se meze nekladou. Ukázky Vás přesvědčí, že reklama vůbec nemusí být konzervativní či fádní!

Česká kampaň pro Asus – Celopolep tramvaje s reflexními prvky, zdroj: MOBILBOARD

Jistě uznáte, že v provozu MHD vozy s takovou úžasnou grafikou nemohou přinést nic lepšího, než tolik požadovaný wow efekt! A to je přeci snem každého markeťáka – efektivně podpořit a zviditelnit značku či produkt.

Zahraniční kampaň pro National Geographic – Celopolep autobusu, zdroj: reddit.com

Zdroj fotografií: MOBILBOARD, hispanic-marketing.com, reddit.com