První cena z Duhového paprsku míří opět k nám!

Opět přivážíme ocenění Duhový paprsek z veletrhu Reklama&Polygraf v Praze.

První cena z Duhového paprsku míří opět k nám!

Dne 11.5. přivezli kolegové z MOBILBOARDU opět ocenění z veletrhu Reklama&Polygraf v Praze.
V sekci mobilní reklama jsme prezentovali kampaň pro ZOOT jako kombinaci netradičních reklamních formátů ve veřejné dopravě, včetně Wi-Fi reklamy v MHD. Název přihlášené realizace: Efektivní marketingová účinnost kampaně ZOOT.

V čem byla realizace výjimečná?

Zadavatel využil kombinaci netradičních reklamních formátů spojených s veřejnou dopravou – samolepky v interiéru + polep dveří + Wi-Fi + jízdenkové automaty.
Prostřednictvím Wi-Fi mohli cestující vstoupit přímo do e-shopu a nakupovat přímo za jízdy v MHD se slevou.
Nový reklamní formát  MB Ticket Poster na jízdenkových automatech je umístěn v centrech měst a důležitých přestupních uzlech MHD.
Propojením těchto prvků v komunikaci přineslo zajímavý efekt.