Reklama na tramvajích, trolejbusech, autobusech 2023

Zájem o Celopolep vzrostl o 78 %

Reklama na tramvajích, trolejbusech, autobusech 2023

Reklamní trh se každoročně mění a MOBILBOARD s ním. Počet realizací na OOH transportu v naší agentuře vloni opět pokořil svou další, pro nás dříve nepředstavitelnou hranici. Přes 800 obchodních zakázek v ČR a na Slovensku, to je prostě bomba!

Zájem o formát Celopolep vzrostl o 78 %

Byl to rok silný na celkový počet realizací a silný na počet klientů,  kteří svou reklamní důvěru a pozornost vložili do MHD reklamy. Pokud se na tento růst podíváme z pohledu jednotlivých produktů, významný nárůst kampaní se projevil v kategorii Celopolep. Formát v počtu realizací narostl meziročně o +78 %.

Meziroční srovnání nárůstu kampaní na formátu Celopolep
Meziroční srovnání nárůstu kampaní na formátu Celopolep, zdroj: MOBILBOARD

Pohyblivá plocha rozměrově totožná se standardním bigboardem potvrdila své prvenství co do nejoblíbenějšího image formátu na tramvaji, trolejbusu, autobusu v roce 2023.

Celopolep Optika Rozehnalová 2023
Celopolep Optika Rozehnalová

Ale ani ostatní reklamní formáty nepokulhávají pozadu. V kategorii TOP 5 si drží mezi exteriérovými formáty nadále svou významnou pozici formát Back Board, Mobilboard, City Board, QS fólie, z interiérových formátů jsou to pak digitální LCD monitory.

Back Board Best4Run 2023
Back Board Best4Run

Zadavatelé mění pohled na MHD reklamu a pomáhají jí růst

Děkujeme, že pomáháte MHD reklamě růst. Je zřejmé, že se v pohledu marketérů mění preference ve způsobu dosažení a budování dlouhodobého brand awareness, pro které je OOH transport jednoznačně vhodným médiem. S jistým zásahem a dlouhodobým účinek reklama na autobusech, trolejbusech a tramvajích upevňuje image značky, firmy. O využití, o vhodnosti jednotlivých typů médií z pohledu výkonu a dlouhodobých investic tak klienti více přemýšlejí. Díky tomu dochází na mediálním trhu k určité synergii mezi digitálními a venkovními nosiči pro reklamu a ke smysluplnému upevnění pozic jednotlivých média typů. A snad se všichni shodneme na tom, že výsledkem pro klienta by neměla být rivalita jednotlivých media typů, ale právě jejich vzájemná kooperace pro posílení a dosažení konkrétních cílů zadavatele.

Celopolep Orlen 2023
Celopolep Orlen Slovensko

Inspirujte se a budujte brand awareness s našimi pohyblivými billboardy!

Jste zvědaví, které loňské kampaně se vážně povedly?  Byla jich spousta a byla to pořádná jízda. Každá kampaň byla jedinečná. Podívejte se v galerii tohoto příspěvku na výběr těch nejzajímavějších reklamních úlovků a navnaďte své kreativní já. Tvořte s námi svět pohyblivé reklamy! ▼▼▼