S pěkným počasím vjíždí do ulic MHD reklama

Březnové reklamní kampaně na veřejné dopravě

S pěkným počasím vjíždí do ulic MHD reklama

Lockdown naštěstí pro naše kampaně neplatí a hned v první březnovém týdnu vyráží do provozu čerstvé reklamní realizace. S pěkným počasím tak reklama v pohybu vnáší do ulic příjemné zpestření v této poněkud všelijaké době.

Na autobusech, trolejbusech i tramvajích, v MHD, na příměstských vozech a na zastávkách, na exteriéru , ale i v interiéru tak můžete zahlédnout pestrou plejádu značek, grafických motivů a reklamních formátů. Své zastoupení v jarních kampaních má plocha Mobilboard, City Board, Back Board, Zadní okno, Letáky A3 nebo oblíbený městský formát na jízdenkových automatech MB Ticket Poster.

Kampaň GEOX na formátu Mobilboard
Kampaň GEOX na formátu Mobilboard

Venkovní reklama na dopravních prostředích představuje skvělý způsob, jak podpořit značku, zviditelnit byznys, jak udržet pozornost zákazníků. Nejenže pohyblivá reklamní plocha je mnohonásobně účinnější než statická, nepodléhá bannerové slepotě, ale má také široký geografický přesah. Zatímco noví klienti možná ještě váhají, zkušení to vědí a rádi se k MHD reklamě vrací.

Celopolep pro klienta Optika Fénix

Uvažujte o vlastní OOH kampani na dopravních prostředcích? Pak věříme, že ukázky vybraných klientů vás potěší a motivují.