Speciální rozhovor s Radmilou Pospíšilovou v Týdeníku Euro
Z nuly vybudovala agenturu, dnes je v MHD reklamě lídrem
Radmila Pospíšilová je živým důkazem, že úspěch začíná vizí a odvahou ji naplnit. V roce 2003 se rozhodla využít potenciál reklamy v městské hromadné dopravě a založila vlastní agenturu MOBILBOARD. Mediálně dnes pokrývá český i slovenský trh, agentura realizuje přes 1000 zakázek ročně a čistě výhradně zastupuje flotilu +10 000 vozidel pro reklamu.
Stabilní firma, která ujela kus cesty
V rozhovoru pro speciální květnové vydání Týdeníku Euro, zaměřené na úspěšné ženy, Radmila otevřeně sdílí svou podnikatelskou jízdu. Vypráví o svých začátcích, jak vybudovala stabilní firmu, která přežila i těžké období pandemie, a jak dnes přetváří bývalý areál koupaliště Riviéra ve Zlíně na zelené firemní sídlo se zázemím pro co-working.
Radmila se dnes také věnuje iniciativě Udržitelná reklama. Speciální projekt, jehož cílem je zdůraznit přínos MHD reklamy nejen pro zadavatele, ale také pro dopravce, města, kraje. Tento media typ je v podstatě jedinou legální alternativou reklamního smogu ve městech.

Co považuje za klíč svého úspěchu?
Schopnost přijímat změny a překonávat výzvy. Jedním z těžších rozhodnutí byla pro ni osobní transformace, která spočívala v předání kompetencí kolegům po letech samostatného řízení:
„Rozdělit po letech samostatného řízení firmy kompetence na kolegy byl pro mě zásadní a složitý krok. Chápejte, jsem zvyklá si spoustu věci vyřešit sama a po svém. Ale připouštím si, že pokud se má firma posunout dál, je nutné dát prostor a odpovědnost mladším kolegům,“ uvádí Radmila Pospíšilová.
Celý rozhovor najdete v aktuálním Euro Platinum nebo tady ⬇️.
