Průměrná délka fixace okem řidiče a spolujezdce je 1,48 s. Nejkratší doba pro zapamatování je 0,2 s.
Zdroj: GfK a Ipsos Tambor, metoda Eye Tracking – Oční kamera, 2006 – 2010.
Inzerujte v exkluzivní síti dálkových autobusů na vnitrostátních linkách ČR!
Vnitrostátní linky pokrývající dálnice a silnice I. třídy.
Modrá silniční trasa znázorňuje přesah dálkových linek z ČR do SR. Ostatní silniční trasy znázorňují pokrytí vnitrostátních linek v celé ČR a na Slovensku.
Údaje za 1 autobus / při průměru 2 jízdy za den.
motoristů ve směru jízdy za měsíc
pěších v rámci měst za měsíc
celková imprese při měsíční kampani
Vnímání pohyblivé reklamy bylo měřeno Oční kamerou.
Výzkum dokázal dostatečnou délku fixace zaznamenání vjemu v paměti.
Průměrná délka fixace okem řidiče a spolujezdce je 1,48 s. Nejkratší doba pro zapamatování je 0,2 s.
Zdroj: GfK a Ipsos Tambor, metoda Eye Tracking – Oční kamera, 2006 – 2010.
Tato reklama je 14x efektivnější než statistické nosiče.
Reklamu na autobusech nemůžete vypnout jako televizi nebo internet.
Autobusy jedou všude tam kde cestují lidé a reklama jede spolu s nimi.
Reklama využívá prostor, kde se denně pohybují tisíce lidí.
Pohyblivá reklama zasáhne chodce i motoristy bez ohledu na to, jaká jiná média sledují.
Velký formát, barevnost a zajímavý design využívá nejvíce sledovanou stranu autobusu.
Díky zadním polepům autobusů budou zácpy na silnici vaši přátelé.
Pokud hledáte efektivní cestu jak dostat svou značku před oči vašich zákazníků, právě jste ji našli! Garantujeme, že vaši reklamu už nikdo ignorovat nebude. A co je nejlepší, pohyblivou reklamu na zadní straně autobusu umíte změřit a vyhodnotit její účinek. Vezměte svou značku na pořádnou jízdu!
Tajemství úspěchu a atraktivita reklamy na konci autobusu spočívá v reklamním formátu Back Board. Navíc využitím speciálních reflexních prvků bude vaše reklama jedinečná po celou dobu, za denního světla, při jízdě za šera a dokonce i v noci.
Zjišťovali jsme měřením jedné z našich kampaní a výsledkem je:
Dotázaných uvedlo, že reklama rozveseluje dopravní prostředky
Dotázaných přiřadilo správně Back Board k motivu kampaně
Dotázaných zaznamenalo kampaň na tomto reklamním formátu
Letáky – Visačky – Polepy stolků – Wi-Fi reklama
Reach 70-87 % představuje prům. počet rozdaných a odebraných visaček, letáků.
(zdroj: výsledky realizovaných kampaní – benchmark MOBILBOARD)
V interiéru vozu lze využít Letáky v síťkách za sedadlem, Bus Cards visačky, Polep stolků, Wi-Fi reklama.
Reklamě oslovíte až 121 000 cestujících na všech linkách a až 7 500 osob/bus (dle délky linky a počtu spojů).
Online reklama a vhodná kombinace ke všem formátům. Garantované CTR 20 % a více.
Sociodemografické údaje uživatelů dálkové dopravy
Kontaktujte nás!
Zadní okno pro autobus je formát s cílením na motoristy jedoucí za autobusem. Jednotný rozměr 120…
Wi-Fi reklama pro autobus je první měřitelný online formát v transportu a nástroj pro e-commerce. Prodej…
Pošlete nám svůj dotaz nebo poptávku.