MHD reklama je šikovný media typ pro nábor studentů

Marketing škol, aneb promyšlený „hon“ na uchazeče

MHD reklama je šikovný media typ pro nábor studentů

Pomineme-li prestižní univerzity a top obory, pryč jsou ty časy, kdy byly studijní instituce svědkem abnormálního přetlaku studentů. Nabídka studia na vysokých, středních a jazykových školách v Čechách i na Slovensku se totiž postupem času stala rozsáhlejší a rozmanitější, snižující se populační vývoj postupně množinu studentů zúžil.

Ideální řešení, jak oslovit studenty? Promyšlený marketing a efektivní reklamní media typ. Co takhle reklama na veřejných dopravních prostředcích?

Po pracujících jsou studenti 2. nejsilnější skupinou cestujících v MHD

Důležité je být studentům komunikačně blíž a rozumět jim

Studijní instituce čelí rok od roku konkurenční výzvě, v níž chtějí upevnit svou silnou pozici v oblasti vzdělání a zatraktivnit zajímavou nabídku oborů. Na řadu tak přichází marketing, pokud možno s kreativní grafikou a specifickou rétorikou náborové kampaně, která má potenciální zájemce o studiu zaujmout a přesvědčit o kvalitách školy. Kreativa je jedna část, důležitý je však také poutavý vizuální přenos a osobní kontakt! A právě tady nastupuje dilema o volbě vhodné reklamní plochy. Kde tráví studenti spoustu času? Přeci na internetu a v MHD!

Podíl studentů v MHD

OOH transport viditelně podpoří vaši kampaň a zintenzivní zájem

Autobusy, trolejbusy, tramvaje nabízí zajímavé reklamní plochy, které nabízejí jednu nespornou výhodu. Jsou výrazné, vysoce vizibilní, v každodenním kontaktu s pracujícími a studenty, takže vhodně osloví rodiče i jejich ratolesti-potenciální zájemce o studium. Že nemáte dostatečný finanční rozpočet? Nevadí, i venkovní reklama na dopravních prostředcích nabízí cenově dostupné reklamní plochy v exteriéru, interiéru, město či online a digitální formáty, které vám mohou efektivně naplnit komunikační cíle v konkrétním regionu.

Univerzitní nábor na formátu City Board

Kombinovat reklamní formáty se vyplatí! Online a MHD reklama se totiž skvěle podporují

Nesázejte v reklamě jen na jednu kartu, kombinujte online s MHD reklamou. Poslední marketingové výzkumy totiž potvrzují, že venkovní reklama (OOH) stimuluje příjemce sdělení k vyhledávání a interakci na internetu. Tak směle do toho, účinek zásahu zaručen!

Kampaň pro nábor studentů na formátu Zadní okno