MHD reklama táhne. Počet realizovaných kampaní vzrostl o 30 %

Reklama na autobusech, trolejbusech, tramvajích se těší u agentur a klientů oblibě

MHD reklama táhne. Počet kampaní vzrostl o 30 %

Reklama na vozech veřejné dopravy také vloni obstála v pozici oblíbeného outdoor media. Ačkoliv se to v době digitální zdá až neuvěřitelné, s každým rokem registrujeme zvyšující se zájem klientů o kampaně na vozech veřejné dopravy. Počet realizovaných kampaní meziročně vzrostl o 30 % , za což našim klientům/agenturám děkujeme. Je to totiž váš podíl, vaše práce, vaše značka, která dává pohyblivým billboardům punc popularity a prestiže.

Celopolep Dacia Zlín pro autosalon Kromexim
Celopolep je oblíbeným image formátem, realizace pro autosalon Kromexim

MHD reklama není přežitek, naopak umí zaujmout

„Mám radost, protože navzdory tomu, že současný marketing stále intenzivněji čelí novým digitálním výzvám a význam online technologií sílí, klienti a agentury ve svém media mixu stále zachovávají přízeň  také tradičním médiím. Nárůst o dalších více než 100 realizací ročně je impulz, který posiluje naše odhodlání a přesvědčení, že mhd reklama není přežitek a má stále ve svém oboru co nabídnout“, potvrzuje Radmila Pospíšilová, zakladatelka a ředitelka agentury MOBILBOARD.

Back Board pro Policie ČR
Kampaň na zadním čele autobusů využila pro svůj nábor také Policie ČR

Media typ, který pomáhá zákazníkům absorbovat značku

Prozíraví marketéři jsou si vědomi, že branding je důležitý a že pouze výkon k úspěchu nestačí. Dlouhodobé, systematické budování brand awarness je totiž alfa i omega všeho. Proto pro mnoho velkých, ale i menších klientů nabízí optimální řešení právě image reklama na vozech veřejné dopravy. Výrazné reklamní plochy totiž zaručují:

  • Dlouhodobý účinek – velkoplošný formát a pohyb dokáží snáze upoutat pozornost, reklama se nedá přeskočit/vypnout
  • Exkluzivní zobrazení – na rozdíl od internetových display bannerů se reklama neztratí v záplavě dalších reklam, a tedy nehrozí reklamní slepota
  • Geografický přesah – regionální či celorepubliková působnost na km daleko, opakovaný efekt
Celopolep tramvaje Wolt
Reklama na tramvaji pro Wolt

Reklamní inspirace, která se může hodit

A protože byl rok 2022 opět plodným obdobím realizací na MHD, příměstských a dálkových vozech, jako již tradičně se s Vámi chceme o ty nejlepší kousky podělit. Prohlédněte si ukázky a načerpejte inspiraci pro své letošní pohyblivé kampaně.

Top realizace 2022 v ČR a SR