Reklamní premiéra O2 na autobusech RegioJet

První reklama na žlutých busech od MOBILBOARD vyrazila na dálnici

Reklamní premiéra O2 na autobusech RegioJet

Spolupráci s dopravcem RegioJet jsme zpečetili první krásnou kampaní!

Reklama O2 si to razí na autobusech RegioJet

Reklamní premiéru na žlutých autobusech zahájila kampaň O2 na formátu Back Board. Klient pro svou značku vsadil na pohyblivý billboard autobusu RegioJet a využil reklamní potenciál dálnice pro svou image reklamu a zvýšení povědomí.

Milí řidiči, spolujezdci a silniční cestující, po dobu letošních prázdnin Vás bude na lince Praha- České Budějovice, Praha – Znojmo a Praha – Ostrava provázet tato výrazná modrá kampaň.

Kampaň O2 odstartovala spolupráci s dopravcem RegioJet

V čem jsou dálkové linky tak jedinečné?

Protože mají skvělé geografické pokrytí na kilometry daleko, aniž by reklamou jakkoliv narušovaly vnější okolí či obtěžovaly veřejnost. Zatímco tradiční OOH billboardy zažívají na dálnicích období regulace, pohyblivá reklama na autobusech se těší oblibě právě pro svůj nerušivý, ale zároveň účinný výkon.

14x efektivnější než statické plochy

Věděli jste, že pohyblivé plochy vykazují 14x vyšší výkon než statická reklama? Ano, je to právě pohyb, který poutá pozornost a nenásilně přenáší reklamní vizuál našim očním smyslům. Díky své mobilitě a opakování trasy reklama na dálkových linkách dokáže působit během dne opakovaně a podprahově posilovat povědomí o značce, produktu či firmě. Navíc tento media typ dokáže výrazně stimulovat aktivitu uživatelů v online prostředí a v souvislosti s Vaším brandem.

O2 kampaň na zadním čele RegioJet
Žluté autobusy RegioJet s reklamou na formátu Back Board

Pokud přemýšlíte o skutečně šikovné, viditelné venkovní reklamě, pak vyzkoušejte reklamu v pohybu!